Fullt av kalorier

Det blev många kalorier i går. Pizza med beasås till middag och innan dess hade släktingarna Berit & Ronald kommit med en fin blomma till mig och får man blommor passar det att bjuda på tårta och frysen är full av tårtor så det var inga problem att få fram en sådan. De hade även med sig goda hembakade mazariner så det åt jag också. Tidigare på förmiddagen hade jag även fikat på skattebetalarnas bekostnad. En vän har busat och hoppat över att bry sig om lagboken och sitter nu därför med gröna kläder i fängelset. Kriminalvården bjöd på kaffe och varma bullar. Mycket gott. 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Har du frysen full av tårtor??!!! /kakmonstret

2012-11-12 @ 13:33:57
Postat av: Pernilla

Ja det var rea på frystårtor så jag fyllde upp frysen. =)

2012-11-12 @ 15:12:43
Postat av: Ulrika

Känner samma släktingar, tror att du får fler mazariner än vad jag får

2012-11-14 @ 14:01:44
Postat av: Pernilla

Haha. Ja dina föräldrar är väldigt snälla och fyller på med kakor och sylter hemma hos mig. Allt är mycket gott! Kom och hälsa på så får du smaka du med. ☺

2012-11-14 @ 19:07:27
Postat av: Ulrika

Jag har bakat två sorters småkakor idag så då kan du komma istället

2012-11-15 @ 19:09:49
Postat av: Pernilla

Underbart! Ja, nu var det länge sedan jag hälsade på så jag ska se till att komma.

2012-11-16 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback