Gefle-Helsingborg 2-2

Lite sorgligt att fotbollen är slut men väldigt skönt att Gefle är kvar i allsvenskan. Jag tycker att de gjorde en bra sista match. Det har varit en spännande säsong och jag har haft roligt. Jag satt och tänkte på det medan jag väntade på en reporter som jag lovat skjutsa hem. Då, mitt i mina trevliga tankar, såg jag den där lilla golfbilen komma åkandes över planen med vaktmästarna i. ”Det är inte sant, ska säsongen avslutas med att de där gnällisarna ger mig en omgång till” tänkte jag. Bilen gled upp framför pressläktaren, stannade till och vaktmästarna tittade upp. Jag funderade på om jag ska skälla tillbaka, ignorera dem eller rent av vara trevlig. Men plötsligt började bilen åka igen. Jag fick ingen utskällning. Tack Gefle!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gnäller vaktmästarna om? /Cat

2012-11-04 @ 21:16:01
Postat av: Anonym

Grattis Gefle! /Cat

2012-11-04 @ 21:16:16
Postat av: Pernilla

Dom har jobbat från tidig morgon och vill gå hem. Det står lappar där inne att man får stanna kvar i en timme efter matchen, men de försöker få ut oss efter 15 min. (Men den här säsongen har de bara varit in några få gånger så jag är rätt nöjd ändå)

2012-11-05 @ 10:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback