Grattis Halmstad

Halmstads Bollklubb kände sig kanske inte välkomna att fira att de gått upp i Allsvenskan i Sundsvall eftersom Sundsvall just åkt ur, så de åkta till Gävle för att fira det. Jag hade googlat upp dem innan så att jag skulle veta lite bättre vem som är vem. Bussen kom och spelarna gick ur men såg inte så väst glada ut.

- Vad är det med er? Ni verkar ju inte glada alls, sa jag.

Jag följde med in och de satte sig snälla och tysta vid matbordet.

- Ni borde ju vara jätteglada nu. Vad städade ni är, sa jag till tränaren Jens Gustafsson.

Sjukgymnasten Simon Bakkioui som satt bredvid sa då att han skulle hjälpa mig och så började han att trumma på bordet och sjunga en ramsa. Alla spelare började trumma med och feststämningen infanns sig direkt. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt för dem men synd för Sundsvall. /Cat

2012-11-19 @ 18:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback