Gym

Nu har jag varit på gymmet. Jag träffade den där alldeles för pålästa killen som berättade om vad som händer med sockret i min kropp.

- Jag lyssnade på dig och har faktiskt dragit ner mycket på sockret. Nu unnar jag mig chips istället, för det är ju bättre.

- Öh nej, det är ju ännu värre!

- Men sluta. Vad ska jag äta om jag vill ha någonting extra gott då?

- Du kan äta blomkål och morötter och om du fortfarande är sugen på någonting efter det kan du äta cashewnötter och solroskärnor.

- Ja, eventuellt är jag fortfarande sugen efter blomkålen och morötterna, men rödvin kan jag i alla fall dricka för det innehåller antioxidanter.

- Ja, det innehåller antioxidanter men du anar inte hur dåligt det är för levern. Det är inte hälsosamt.

- Det kan inte vara hälsosamt att vara sådär påläst heller. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback