Tvångsutgång

Mamma tycker att jag sitter hemma för mycket. Ibland tvingar hon mig i princip att gå på krogen eller nåt. Nu ska jag snart ta mig till Stockholm så nu är hon nöjd. Jag tror egentligen inte att hon skulle bry sig lika mycket om jag bara satt hemma hos mig själv, men det är hemma hos henne jag sitter.

 

När jag är där brukar jag pyssla med paket. Nu har jag fixat paket till Hanna eftersom det är hemma hos henne jag ska sova. Det hade passat utmärkt att lägga ner paketen i min Gucci weekendbag men min bror verkar ha tagit den där könsneutrala grejen på stort allvar. Så stort allvar att han tyckte sig behöva ta min Gucciväska helt utan att fråga. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå! Så mycket bling brukar inte jag få när du sover hos mig!!!!!

K

2012-11-16 @ 20:24:10
Postat av: Pernilla

Rättvist ska det vara. Jag ska absolut skärpa mig.

2012-11-17 @ 16:37:53
Postat av: hanna

Så fina paket har jag aldrig fått förut! LYX! Kommer aldrig öppna det avlånga prinsesspaketet. Det har fått hedersplatsen.

2012-11-17 @ 20:49:47
Postat av: Pernilla

Vad roligt att du gillar dem. :-) Tack för övernattningen!

2012-11-17 @ 23:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback