Uppflygning och Moneybrother

I går flög jag runt uppe bland molnen och trots att jag landat känns det som om jag är kvar där uppe. Jag svävar runt på ett litet lyckomoln fortfarande. Det var min uppflygning och det hela flöt på så pass bra att jag nu har mitt certifikat. Det hela hade kunnat sluta med att jag smällt in i en flock med rådjur som plötsligt, mitt i min ”nödlandning”, bestämde sig för att rusa ut på banan men jag lyckades se dem i tid och tog beslutet att ett under skett och att motorn börjat fungera igen.

 

Jag firade det hela med after work på Absint. Det blev musslor tillsammans med trevliga SVT-reportrar. De drack Amarone och jag drack en Zingo. Maten höll samma klass som den på min favoritrestaurang (Helt Enkelt) och det är ett riktigt bra betyg.

 

Varför jag inte firade med Amarone jag med var för att jag skulle plåta Moneybrother åt Aftonbladet. De spelade i Gasklockorna och det var en riktigt bra spelning. Efter att jag hade plåtat tre låtar framme vid scenen visade de snälla arrangörerna mig en läktare med en endaste stol. Där uppe satt jag helt ensam och tittade på resten av spelningen och på de 500 personerna som stod i publiken. Det var en mysig avslutning på en toppendag. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! /Cat

2012-11-11 @ 09:18:41
Postat av: Pernilla

Tack!

2012-11-11 @ 13:53:03
Postat av: britt

helt fantastiskt att du fått certifikatet! Det känns lite overkligt att du nu kan flyga. Jag är jätteglad för din skull. Kul att ha en pilot i bekantskapskretsen. Hur vill du bli titulerad? Fotograf? Pilot?

2012-11-11 @ 18:08:50
Postat av: Pernilla

Du kan titulera mig jultomte för jag har redan köpt två julklappar till dig.

2012-11-12 @ 11:36:20
Postat av: britt

Shit!! Jag är VERKLIGEN stolt över dig!

2012-11-12 @ 16:34:02
Postat av: Pernilla

=)

2012-11-12 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback