Brynästräning

Jag var på Brynästräningen i dag. Målvaktstränaren Pekka Alcén hade en fin mössa på sig.

- Vilken fin mössa du har, får jag ta en bild på dig?

- Nej.

- Men jag vill ha en bild på dig och mössan, så jag kanske tar en lite senare i alla fall.

- Det vet jag väl att du gör. Var skriver han som står där borta?

- Han har en blogg.

- Jag hatar bloggar.

- Jag har också en blogg.

- Men det tror jag…

- Ja, så får jag ta en bild på dig och din mössa och lägga ut den i bloggen?

- Ja, men gör det då, men jag tänker inte läsa den. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en liknande mössa. Den kan du få ta bild på. /Cat

2012-10-22 @ 17:49:17
Postat av: Pernilla

Vad snällt av dig! =)

2012-10-22 @ 19:37:40
Postat av: Sandra

Hahaha! Jag och min kollega fick oss ett gott skratt nu :) Hoppas allt är bra! Kram på dig!

Postat av: Pernilla

Tack Sandra, allt är bra med mig. Jag kommer och hälsar på er snart igen. Kram, kram!

2012-10-24 @ 12:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback