Gefle-Kalmar 0-0

Inget mål blev det. Varken i matchen eller till lunch. Jag hann inte äta efter tårtkalaset så pärontårtbiten fick bli lunchen.

 

- Jag har frusit hela livet, men nu har jag slutat med det, sa jag i första halvlek.
Redan i början av andra fick jag ta tillbaka det och sätta på mig en jacka och ett par vantar.

 

Det är fullmåne i dag. En gång när jag gick från fotbollen till parkeringen sa jag till killen bredvid:

- Har du sett vilken vacker stjärnhimmel det är? 

- Nej, jag har en ögonsjukdom som gör att jag inte ser så bra i mörker.

- Äh, så jävla märkvärdigt är det egentligen inte heller. Det är som små prickar på himlen bara. Det är ingenting att bry sig om. 


Kommentarer
Postat av: hanna

Hihi!

2012-10-01 @ 20:31:30
Postat av: Anonym

=)

2012-10-02 @ 17:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback