Måndag, tisdag, onsdag...

Mina dagar ser rätt lika ut nu. Antingen flyger jag eller så går jag till gymmet, om jag nu inte gör något jobb förstås. I går hann jag med allt det där. Både gym, flygning och ett jobb. Det är de bästa dagarna. 
 
Jag hann även med att se Brynäsmatchen hemma hos Martin. Jag skulle ändå dit och hämta mina sex russinpaket som jag vann på hans födelsedagsfest. Det har inte alls känts bra att ha russinen kvar där, men han påstår att han inte nallat ur paketen trots att plasten är borta. 
 
I dag var jag också ute och flög och läraren satt i mitt plan samtidigt som en annan elev var ute och flög i ett annat plan. Det blev så dåligt väder där den andra eleven var så vi flög dit. Jag tyckte att vi skulle ropa upp att vi kommit för att lotsa hem honom, så att han skulle förstå vilken service han fick, men det tyckte inte min lärare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback