Martins födelsedagsfest

Martin messade i går efter fotbollen: Tjena! Festen behöver senareläggas på grund av tajt schema. Ni är välkomna 18.30 och inte en minut tidigare. ;-) Puss och kram /Martin

 

Det var jag och sex killar som var på festen. Killarna åt kött och jag hade själv fått välja vad jag ville ha, så jag fick teriyakilax.

 

Martin hade ordnat med frågesport och priserna var påkostade. Första pris var spa för två, andra pris var en flaska Amarone. Tre personer vann varsin flaska likör. Själv vann jag sex paket russin.

 

När vi skulle till krogen ställde jag in russinen i ett skåp där även Amaronen stod.

- Martin, vi kommer och hämtar russinen och vår Amarone senare, sa jag och blev genast rättad av Linus som vunnit vinet.

- Pernilla, det är inte vår Amarone, det är min. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen fina priser. (och bilder) /Cat

2012-10-22 @ 17:41:56
Postat av: Pernilla

Tack!

2012-10-22 @ 19:36:00
Postat av: Martin

Tack igen för mycket fin uppvaktning!
Känns det jobbigt att russinen inte är där de ska vara? :-)
Hämta dem på torsdag eller fredag, då är jag ledig!

2012-10-23 @ 01:00:44
Postat av: Pernilla

Tack själv Martin!
Ja, det är lite stressande att mina russin är kvar hos dig. På torsdag jobbar jag i Falun men på fredag kan jag komma.
Ses!

2012-10-23 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback