Skitkatt

Fi fan vad jag börjar tröttna på brorsans katter nu. Särskilt en svart liten rackare som ser hela huset som sin toalett. Skitoxen och tre katter till bor hemma hos mig medan brorsans hus renoveras. Huset verkar i princip färdigt för brorsan bor där mer och mer, men han verkar ha glömt bort att ta med sig sina ulliga kompisar. Nu är han i Stockholm så jag skickade ett sms för att påminna honom om sina fyrbenta vänner: ”Välkommen till Valbo och torka kattskit och piss. Din lilla gullegris önskar flytta till Hillevik ögonblickligen för att skita vidare där.” Det är ju inte direkt helt otippat att jag inte fått något svar på det sms:et. Min vän Annelie tycker sig ha en lösning på problemet:

”Men nu är det väl dags för den där katten att leka lite vid Riks 80.”


Kommentarer
Postat av: hanna

Nämen fy. Det här inlägget tyckte jag inte om.
/kattvännen numero uno

2012-10-14 @ 22:40:25
Postat av: hanna

Ring om du behöver tips om hur du ska göra med kattkisset. Har bra råd.

2012-10-14 @ 22:41:22
Postat av: Pernilla

Det är lugnt Hanna. Jag slår inte ens ihjäl mygg så kraken kommer att få leva vidare, men jag ringer gärna och får lite tips.

2012-10-15 @ 15:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback