Sundsvall och hockey

Vädret var bra i dag också så jag passade på att flyga till Sundsvall. Landningsbanan syntes bra från luften så det var inga problem. Väl i Sundsvall åt jag en smörgås och två kex och sedan flög jag hem igen.

 

Sedan ville Martin att jag skulle följa med på hockey. Han ville se matchen från olika vinklar så vi bytte platser i varje period. I den sista ville han sitta långt ner för att uppfatta farten. Det var bara det att då såg vi bara halva planen och därför hann vi sitta och prata en massa medan spelarna var på fel sida.

 

Martin berättade bland annat att han har varit barnvakt åt sina systerdöttrar. Den ena är fem och den andra är ett och ett halvt. De brukar leka mamma, pappa, barn, tjuv och polis, sjörövare och kurragömma.

- Bäst tycker jag om kurragömma för då kan jag sitta och vila när jag väl har gömt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback