Jobb och mc

I dag har jag jobbat åt både Daily Mail och Daily Mirror. Det var inga problem att jobba åt två tidningar samtidigt. Det var till och med de själva som sa att jag skulle göra det och båda påstår att de tänker betala för det. Nice.

 

Efter jobbet åkte jag motorcykel med en mc-lärare. Jag tog med mig mina egna hojkläder och sedan fick jag välja om jag skulle låna en motorcykel eller om jag skulle åka bakom honom. Jag valde att åka bakom så att han inte skulle se hur dåligt jag kör. Trevligt var det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Mr.B

Tack för den trevliga fika stunden.... sitter här å dricker morgon kaffe å har tagit ledigt idag för att se slut plederingen för vår gemensamma vän (danne)

2012-09-14 @ 06:27:13
Postat av: Pernilla

Tack själv!

2012-09-14 @ 14:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback