Cool

Den här coola tjejen plåtade jag i dag. Hon lånade mitt block och skrev i det. ”Tack hörrni att jag fick vara med.” ”Tack själv hörru för att du ville vara med!” 

Innan jobbet hämtade jag upp reportern Annika och fick då lyxigt nog välja ut ett recept som hennes man Tommy lagade medan vi var borta. Jag valde tomatsoppa med bönröra. Till efterrätt fick jag pannkaka, kaffe och bulle.

- Rätten får betyget fem, sa jag.

- Fem av femton? undrade Tommy.

Det var inte bara maten som var utsökt. Underhållningen var bra också. Deras son Simon lekte med mig. Först blev jag inlåst i hans tält och fick inte komma ut förrän Annika kom med en kanelbullemuta. Efter det hoppade vi studsmatta och så fick jag handla i hans lekstugekiosk. Vi pratade även om tv-spel. Jisses vad mycket det finns att säga om det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback