Edsbyn-Ljusdal 7-2

Schemat flöt på bra i går. Alla var glada och gav mig bra citat direkt så jag fick tid över. Killen som äger biografen tyckte att jag skulle luncha med honom och Edsbyns bandymålvakt kom och höll oss sällskap. På bandyn bjöd de sedan upp mig till VIP-avdelningen där jag placerads bredvid Ljusdalsfansen.

- Vilket lag håller du på? frågade mannen bredvid mig.

Eftersom jag varit i Edsbyn större delen av dagen och alla varit så snälla mot mig så höll jag på dem, men det ville jag inte svara när jag satt bland Ljusdalssupportrarna. Jag sa istället att jag kommer från Gävle och därför håller på SAIK. Alla huvuden runt omkring slutade titta på matchen och vändes istället mot förrädaren som hamnat där.

- Sluta svär! ropade en kille.                     

Mycket kort därefter kom VIP-värden och flyttade mig till Edsbyfansen istället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback