söndag

Annika kom från Sundsvall för att jobba med mig i dag. Vi åt även lunch och fikade två gånger. Innan vi sågs hade Annika ätit korv på Ikea. Servetten kastade hon sedan i en papperskorg som tydligen inte tillhörde kiosken utan till tjejen som stod bredvid. Tjejen såg inget som helst humoristiskt i att Annika premiäranvände hennes nyinköpa sophink utan hon blev istället så sur att Annika fick skynda sig ut därifrån. Det var inte bara Annika som kom hit i dag för Jessica kom på besök från Irland också så jag fikade även med henne och några andra. Direkt efter det fikat följde Annelie med mig hem för att fika en gång till. Mycket fika blir det. I morgon ska jag gå på gym. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha legendariskt! :D

2013-02-25 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback