Söndagsrapport

Nu är det söndag och Matte ringde därför traditionsenligt. Det gick bra i går. Han fick hem en rolig tjej från krogen.

- På vilket vis var hon rolig?

- Hon kunde svara lite för sig och så där.

- Kan du inte ge något exempel på vad hon sa?

- Nej, så jävla rolig var hon väl inte.

- Bjöd du på frukost?

- Nej.

- Varför?

- Hon ville inte ha.

- Frågade du henne om det då?

- Nej, jag sa att jag inte hade någonting hemma.

- Fick du hennes nummer då?

- Ja, det fick jag.

- Ska du ringa?

- Ja, det ska jag och jag fick inga instruktioner av henne så som jag fick av den förra tjejen som sa åt mig att jag inte skulle missbruka numret. Jag såg förresten att du missat att blogga i förrgår. Det tycker jag är jävligt irriterande men det är i alla fall skönt att jag slipper ha en egen dagbok. Det är bara att ringa dig så bloggar du om det, men du får komma ihåg att min pappa läser din blogg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback