Födelsedagslunch

Min nyblivna miljonärskompis ringde på lunchen.

- Jag är på lunch med Ulrika och Katarina, de ska fira att jag fyllt år, kan jag ringa dig senare?

- Jag har ju fått lön, så jag är miljonär nu. Därför vet jag inte om jag har tid senare.

 

Jag fick välja lunchställe och jag valde Silvanum där de serverade en god svampsoppa. Katarina taggade oss på facebook. ‎"minns ni när vi gick på gammeldansen, då kostade läsken 60 öre" Nostalgi med Pernilla, som just fyllt 35, och blivit vansinnigt vis.

 

Hon taggade även Ulrika och det var Ulrika inte alls nöjd med eftersom hon inte alls gått på någon töntig gammeldans. Jag förtydligar därför här att det var Katarina och jag som gick på gammeldansen. Ulrika och jag gick istället på hiphop och salsa.

 

Nu tycker i och för sig Ulrika att hiphop låter ännu värre än gammeldans, men någonting måste jag skriva för det är ju därför man har en blogg.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ulrika har jag dansat stydans med på Estraden

2013-01-25 @ 16:58:01
Postat av: U

Schyyyyy M! Det är ju en hemlis;)

2013-01-25 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback