Presenter

På fredag har jag en studioplåtning så jag passade på att plåta av lite presenter samtidigt som jag provade blixtarna. Tack snälla för all uppvaktning! Det var nog bara min bror som glömde bort att jag fyllde år. Det är kanske lite svårt att komma ihåg en födelsedag som kommer så tätt inpå sin egen…

Mina släktingar Berit och Ronald gav mig ett armband och såg till att frysen är full med goda kakor och så sopade de av min bil från all snö när de gick hem. DJ-Peter gav mig en grymt bra cd som han mixat med musik som jag gillar och mamma kom med mina klackskor till slut. Tjejen i affären upplyste henne om att de ska putsas med rinnande skokräm och sedan ska det sprayas innan jag använder dem. Jag vet att skorna är svindyra så jag tycker att det där ska ingå i köpet. Från mig själv fick jag först en lampa men det var extrajobb med den med. När jag kom hem såg jag att det inte fanns någon kontakt. Trots det dyra priset tyckte de att jag skulle köpa mig en sådan och skruva dit den själv, men det blev inget av med det för jag lämnade tillbaka den. Blommorna på bilden kommer från Bertil, Matte och Ulli-Gulli. 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

SötPernilla, jag har så dåligt samvete för att jag inte skickat kort ens, men jag och Tarikwa kommer ikapp på presentfronten när du dimper ner i huvudstaden. Jättefina blommor och skor!!! Och kakor i frysen, vilken himmelsk present!!!!!
H&T&K&Z

2013-01-17 @ 21:08:29
Postat av: Pernilla

Du får absolut inte ha dåligt samvete. Jag får ju alltid en massa presenter av dig. Bara jag ser mig omkring i det här rummet hittar jag nio saker som jag fått av dig. Dessutom vet jag ju att jag har en fin halsduk som väntar på mig. Hälsa alla! :-)

2013-01-17 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback