Fina vänner

Vilka toppenvänner jag har. I dag förstod Ulrika att jag inte hade ätit någon lunch så när jag åkte för att hälsa på henne hade hon ställt sig och gjort en sallad och stekt halloumi till mig och det trots att hon själv redan ätit. Till efterrätt fick jag jordgubbar och annat gott. På kvällen var jag bilbingovärdinna igen och jag hade bett några vänner komma och spela så att jag skulle ha några att prata med medan jag väntade på tut. Annelie, Mats, TC och Andreas var snälla och ställde upp. Jag sa åt dem innan att man ska ha duttpennor med sig och TC hade dragit iväg och köpt det till alla. Jag har en gång kvar som värdinna i sommar. Först försökte jag kolla läget om de kan tänka sig att komma tillbaka då, men jag är osäker eftersom de inte vann någonting. Efter bilbingon fick jag nys om att man kan sälja sin gång till en kille som vill ha lite extrapengar. Det kändes riktigt lockande så jag började direkt forska mer i det och märkte då till min fasa att en annan pilot redan anlitat honom den gången jag vill göra det. Men jag lägger inte ner så lätt, jag är beredd att bjuda över så vi får se om det ordnar upp sig till slut. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad fina bilderna blev Pernilla! Hoppas att du inte frös alltför mycket på slutet. Det var skoj med bilbingo ju. Kram!

2013-07-02 @ 22:47:05
Postat av: King Tc

Ja du vilka härliga bilder :) vi kunde inte ha bättre värdinna Pernilla :) Tc

2013-07-03 @ 01:00:13
Postat av: Pernilla

Vad fina ni är! Välkomna tillbaka! Kram

2013-07-03 @ 11:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback