Fina

På förmiddagen plåtade jag ett omslag till en bok och på eftermiddagen jobbade jag med fina Lina. Fina Lina har en fin mamma också och hon bjöd hem mig på middag så vi åkte dit efter jobbet. Maten var för god så nu är jag proppmätt.

 

Fin är även piloten Lennart som messade att han ordnat ett bidrag så att min inflygning på ett nytt flygplan i Storvik är betalt. Fina flygläraren ringde han med och sa att vi måste boka in den lektionen snart så att jag inte får ett för långt flyguppehåll.

 

Fina Ulli har bjudit med mig på Brolle och innan konserten får jag komma och äta kräftor och paj.

 

Fina Lova lät mig komma på hennes 8-årskalas tillsammans med hennes skolkompisar. Det var marängsviss, en massa annat gott, bad, 5-kamp och Winx-dockor som klär sig i fina små nätta klänningar och slåss mot de onda. Kalaset varade mellan klockan 14 och 17 och det var en trevlig tillställning men jag var ändå tvungen att gå hem klockan 16 för att sova middag.

 

Det är väldigt många till som är fina men de hyllar jag en annan dag för nu måste jag jobba. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback