Bröllop

Ibland när byggarna på gymmet ser att jag tänker träna samma muskelgrupp som dem kommer de och hämtar mig så att jag ska vara med och göra deras helvetesövningar. Om jag inte gör som de säger skriker de och lever rövare så jag kämpar tills armarna börjar skaka. I fredags var en sådan dag. På lördagen skulle jag plåta ett bröllop i Söderhamn. Det var en pilotkompis som gifte sig med en fin norska. Byggarna hjälpte mig även att stretcha efter passet så det var ändå inga problem att få skarpa bilder på brudparet. Det var väldigt fint i kyrkan men jag frågade aldrig om jag fick lägga ut bilder i bloggen så det blir den tjusiga hästen som får visa upp sig. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart får du lägga ut bilder :)

2013-07-02 @ 09:11:45
Postat av: Lennart

Haha. Glömde att skriva namnet :)

2013-07-02 @ 12:18:00
Postat av: Pernilla

Snällt! Nu har jag postat bilderna till er.

2013-07-02 @ 14:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback