Intervju

Nu är jag i Stockholm och jobbar lite åt Aftonbladet igen. Anledningen till att jag inte hört av mig till mina vänner är att bildredaktören sa att mina arbetstider är ”dygnet runt”. I dag blev jag intervjuad själv också. Det var en man från en finsk tidning som kom fram och frågade om han fick ta en bild på mig med sin lilla mobilkamera och när bilden väl var tagen framgick det att han är journalist.

- Vad tycker du om att det ska bli bröllop här?

- Det är roligt.

- Roligt? Tycker du att det är roligt?

- Ja, lite trevligt är det väl?

- Vad tycker du om Madeleine då?

Jag visste inte riktigt vad jag tyckte.

- Visst är hon lite otuktad? frågade han.

- Tycker ni det i Finland?

- Ja, hon har varit det men Victoria är bra. Visst är Victoria bra?

- Ja, Victoria är bra.

Sedan lyckades jag finta bort den där journalisten för som en skänk från ovan kom prinsessan Christina gående så jag föreslog att han skulle intervjua henne istället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback