The Royal Bag-lady

Nu har jag fotograferat kungligheter hela veckan. Min kollega Per Groth såg mig bära flera väskor när jag var på väg till slottet en av dagarna så han tog en bild och skickade den till mig tillsammans med texten ”The Royal bag lady arriving to her castle”. Jag har gått och skrattat åt det när jag burit omkring på mina väskor och jag har märkt att det inte är helt accepterat att bara gå runt och ha roligt i sitt eget huvud. Folk tittar konstigt på en om man skrattar för sig själv. 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Hihi. Fina du! Enjoy fnisset! Klart du ska!! Jag smajlar själv åt tanken på dig fnissa runt utanför slottet med dina väskor : )

2013-06-11 @ 21:17:14
Postat av: Anonym

:-)

2013-06-13 @ 20:26:21
Postat av: Pernilla

Det låter bra. Ibland skrattar jag även åt att du bjöd in en byggjobbare på kaffe när han var utanför ditt fönster på tredje våningen och att du gick fram till två killar som slogs på stranden och bjöd dem på paj så att de slutade slåss.

2013-06-13 @ 20:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback