Vernissage

I dag ska jag på vernissage och då menar jag inte att jag ska ner på stan och titta på mig själv. Jag fick mms i går om att jag är på en vepa som hänger över Drottninggatan men det är alltså inte dit jag ska. Britt sa för övrigt inte ett pip om att jag skulle bli något stadspynt. Hon sa att jag skulle hamna på hemsidan och eventuellt i någon liten broschyr.

 

Men det är inte så märkvärdigt att hänga där märkte jag för jag ringde min bror:

- Jag är på en vepa som hänger över Drottninggatan.

- Jaså, jag får titta på den då. Jag ska precis äta nu var det någonting särskilt?

 

Nu är det alltså snart vernissage på Borgarskolans mediautställning och den kommer sedan att hänga på Konstcentrum i en vecka. Eftersom jag både är gammal elev och lärare så har jag hjälpt till att fixa lite inför utställningen men jag har också med några bilder. Gå gärna dit och titta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback