After work

Andras after work blir ofta min before work. Som i dag till exempel när jag, Lina, yxvd-Julia, Matte och flera killar från sportredaktionen åt på Absint. Därefter gick vi över till nyöppnade Grand. Jag körde alkoholfria alternativ för jag och en reporter skulle åka till Sandviken för att kolla in frivilliga nattvandrare. Det har skett överfall mot unga flickor och de frivilliga vandrarna tänker sätta stopp för det. Polisen var också där eftersom några av vandrarna sagt att de skulle ta med vapen och ordna upp situationen själva. Nu sitter jag på lokaltidningens sportredaktion och gör bilderna. Jag tog en sväng förbi fikabordet och fredagsbullar fanns kvar så jag har det bra här i min nykterhet. Jag hann även spela pingis och Sasse berömde mig för att jag i alla fall träffade bollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback