Fest

Sasha ringde i går och förmedlade nyheten att Brynäs vunnit och att jag därför måste festa. Han var glad och berättade att han även ringt sina vänner som håller på AIK men att de inte svarat.

 

Jag var passande nog på väg hem till Jennie och Emma på fest. Ulrika, Kattis och Fia kom dit de med. Kattis ville ha en riktig Melodifestivalstämning och gick på sakletarjakt i lägenheten. Hon kom tillbaka med en massa passande prylar.

 

I dag var jag på Winstons 1-årskalas. Det var både mat, tårta och annat gott. Jag satte mig direkt för att gratta barnet som bar en fluga men jag kände ganska snabbt att det var någonting som inte stämde. Det var fel barn. Den lilla detaljen. Han påminde i alla fall lite om Winston.

 

Nu ska jag snart åka och hämta Lina för vi ska gå på bandy och heja fram SAIK. 

Kommentarer
Postat av: hanna

ÅÅH så tjusig tårta och bebis! Grattis från Noomi som är tre månader och en vecka äldre!

2013-03-03 @ 21:10:04
Postat av: Pernilla

Jag måste få titta på både dig och Noomi snart!

2013-03-04 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback