Service 07.00

Jag läste precis fotograf-Britts blogg. Hon skriver så här…

 
Ingen sovmorgon

 

Jag har under dagen gått och myst över en ledig dag i morgon. Ensam hemma, bara slappa hade jag tänkt mig. Men så kom jag på en sak.... Om ni ser nån som vankar på Söder i morgonbitti vid sjutiden så är det inte jag som kommer släntrandes efter en blöt natt. Nej, det är jag som har lämnat in bilen på verkstan. Klockan sju. Hur tänkte jag när jag sa ja till den tiden?

 

Själv kan jag malla mig och blogga så här…

 

Sovmorgon

 

Om ni ser nån som vankar på Söder i morgonbitti vid sjutiden så är det inte jag som kommer släntrandes efter en blöt natt. Nej, för jag ligger hemma och sover eftersom jag redan i dag lämnade in min bil som ska in till verkstan klockan sju i morgon. 


Kommentarer
Postat av: Britt

Haha! Där fick du till ett riktigt roligt inlägg på min bekostnad :) Men du har ju alltid varit snäppet smartare än mig...

2013-03-25 @ 22:17:12
Postat av: Pernilla

Vi kan fika någon dag så ska jag lära dig mer av allt smart som jag kan.

2013-03-27 @ 16:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback