Söderhamn

I dag har jag jobbat i Söderhamn igen. Traditionsenligt åkte jag upp på berget och tog lite bilder men jag har lagt ut så många därifrån så i dag blir det en bild på några blommor från gågatan. Apropå gå så ser jag i mailen att jag ska få göra det i sommar också för jag är tydligen inte bortglömd inför bilbingon på flygfältet. Tre dagar ska jag ägna åt att gå från bil till bil och rätta lotter. Förra sommaren hade jag bara två dagar så det tar sig. En av dagarna förra sommaren fick jag inte bara vara värdinna utan även vakt. En annan kontrollant, som för övrigt är advokat, tröttnade snabbt på det där och försökte hela tiden smyga iväg till bilen för att dra hem, så jag fick passa på honom också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback