Blandat

Det blev jobb och after work i Stockholm i går. Jag hann träffa både Lina och Lisa så det var en bra dag. Lina var lite trött på grund av att katten där hon sover vill leka hela nätterna. När Lina jobbar på dagen passar katten på att sova så att den åter är utvilad och lekklar när Lina kommer hem. Min hund Alice är tvärtemot katten helt slutkörd på kvällen. Hon har en av sina tossiga perioder just nu då hon springer och larvar med en massa leksaker. Hon kan knappt gå ut för att hon tycker sig behöva vara inne och sköta om dem. På kvällen tar hon alla leksaker och lägger dem på min mage och sedan går hon själv iväg för att sova. Hon verkar tycka att vi liksom måste dela på ansvaret och att jag ska ta nattpasset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback