Stockholm och Jonna

Stockholm levererade. Tina tyckte i och för sig att Cattis och jag gjorde en lite svag insats på fredagen då vi gick hem redan klockan tre för att sova. Själv kom hon klockan fem och ropade ”Och så åker ni till Stockholm och ligger här och sover”. Dagen efter var det i alla fall Cattis och jag som ryckte upp oss och gick ut igen medan Tina var hemma och sov.

 

I dag gjorde jag ett jobb i Ockelbo. Jag träffade ett gulligt par som hjälper sjuka barn. Apropå det så fick jag nyligen en tidning där jag hade med ett reportage om en 11-årig tjej som varit sjuk. Nu har hon genomgått en hjärttransplantation och mår bra igen. Hon var sprallig och glad när vi var där och ville att jag och reportern skulle komma tillbaka snart igen. Dessutom var hon så söt och tackade flera gånger för att hon fick vara med i tidningen. Jag lägger ut några bilder i bloggen på gullungen Jonna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback