Läkerol x 2

Först gjorde jag ett jobb i Läkerolfabriken och sedan i Läkerol Arena. I fabriken fick jag sätta på mig skoskydd, rock, mössa och därefter skulle händerna tvättas. Tvättningen ingav hopp om godissmakning. Arbetarna pratade om hur goda godisarna är precis när de kommer ut ur maskinerna och är färska och varma så jag väntade spänt på ett varsågod, men det kom aldrig något. I och för sig fick jag ta en bilpåse när jag gick ut om jag ville men det är liksom inte samma sak som att få ta direkt från maskinen. Jag är väldigt imponerad över att arbetarna som är uppsagda plikttroget jobbar på i alla fall. De verkar vara riktigt lojala och sådana bra och snälla människor borde rimligtvis få nya jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback