Gefle-Brommapojkarna 3-0

Det blev en otroligt bra start på påsken. Gefle vann över Brommapojkarna. I dag kom dessutom min fina vän Ulli med ett påskägg. Påskmaten åt jag redan i tisdags så det är avklarat, nu behöver jag bara sikta in mig på godiset. I går kom tre tiggande påskkärringar och ringde på dörren. De fick dela på en påse med bilar. Nu så här i efterhand känner jag mig lurad för jag fick inte något påskkort av dem och inte heller ville de sjunga för mig. De stod där med nästan en full ICA-påse och två fulla mindre påsar. ”Glad påsk, glad påsk” sa de i kör innan de kilade vidare på sin tiggartur. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det inte var Ahlgrens bilar.

2014-04-20 @ 10:29:47
Postat av: Pernilla

Det var Ferrari.

2014-04-20 @ 11:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback