Besök hos faster

Här är lilltjejen som jag är faster till. Hon är cirka sju veckor gammal och har redan bytt namn flera gånger. Föräldrarna har velat så mycket att hon till slut var nära att få heta just det… Vela. För tillfället verkar hon heta Milia.

 

Hennes bror som är två år och heter Winston var också här i dag. Han verkar inte så sentimental och inte kan man köpa ungen heller.

– Har du saknat faster?

– Nej.

– Men jag har saknat dig Winston.  

– Ja, men nu är jag ju här.

– Vill du ha ett par solglasögon så att du inte får solen i ögonen?

– Nej, jag vill inte ha några solglasögon.

– Vad vill du ha då? Säg vad du vill ha så fixar faster det.

– Jag vill inte ha någonting. 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är rätt skönt när de inte vill ha något, om några år vill de ha skitdyra grejer istället. :)

2014-08-16 @ 14:55:27
Postat av: Pernilla

Ja, så kan det kanske bli.

2014-08-17 @ 21:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback