Blandade jobb

Här har jag och Annika träffat två snälla tjejer som släckte en brand inne hos grannen. Aftonbladet vill fortfarande ha fler hjältar så tipsa gärna.

 

I Året Runt som är ute nu har vi även träffat Linda som blev hemlös efter en brand samt Camilla som skadade ryggen, blev skuldsatt och fick flytta hem till sina föräldrar. Båda tjejerna har kommit igen och hjälper nu andra nödställda. De två måste räknas som hjältar de med.

 

I går kväll var Annika här och jobbade med mig igen. Vi träffade ett litet barn som överlevt mot alla odds. Det reportaget kommer också att hamna i Året Runt.

 

På förmiddagen plåtade jag Blondinbella som lanserar egna produkter på Kronans Apotek. Jag passade på att prova hennes body lotion och den luktade väldigt gott. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback