Foto & Idol

I går var jag in och nosade lite på Hornsgatan igen. Jag hade fotograferat en skådespelerska på Gärdet och skulle sedan vidare till en annan tidnings glöggmingelfest på söder. Jag kan inte begripa varför Hornsgatan ska vip-behandlas på det där viset. Plockmaten på festen smakade utsökt så det var absolut värt att åka dit.

 

I dag var jag och plåtade en blomutställning. Den var riktigt tjusig. Jag lägger ut några av bilderna som inte ska användas i reportaget.

 

Sport-Martin har bjudit över mig till Idolfinalen. Nu, så här nära inpå, kom ett meddelande där han skriver att Daniel också vill komma men att han vill se Vita Hästen så vi får zappa. Jag svarade bestämt att jag ska hålla i dosan. I och för sig tittar jag aldrig på Idol så det är egentligen ingenting jag bryr mig om, men det kunde faktiskt ha varit så att jag bryr mig så det är bäst att han lär sig en läxa i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roliga arrangemang :)

2014-12-08 @ 12:13:51
Postat av: Anonym

/Ml

2014-12-08 @ 12:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback