Sandviken

Sandviken är ett bra ställe. Trevliga Malena Ernman som jag fotograferade i går kommer därifrån och reportern fina-Lina som var med är också uppvuxen i den staden. Fast vi träffade inte Malena i Sandviken utan på Artipilag som ligger på Värmdö. Lina brukar ta bilder på mig in action så jag lägger ut en sådan. En till som gillar Sandviken är Wyclef Jean. Till Aftonbladet berättade han att han skulle kunna bo där. Det kan vara fina-Linas förtjänst att Wyclef gillar Sandviken. Vi var på hans konsert och jag tyckte att vi skulle stå längst bak i lokalen. Lina gillade inte mitt förslag, hon verkade tycka att jag inte var riktigt klok. Därför ignorerade hon min vilja och tog mig med fram mig till scenen. Det var ett bra initiativ för där framme blev vi inbjudna till Wyclefs efterfest där vi fick äta en massa god mat och dricka en massa goda drinkar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback