Skaldjursbuffé och Gasta

DJ-Peter hämtade upp mig med sin båt och körde sightseeing via Gävle Strand och vidare ut till Engeltofta där vi åt skaldjursbuffé och lyssnade på stand up. Jag tyckte att det var riktigt bra, särskilt huvudpersonen Isak Jansson, så jag behövde aldrig göra som min kompis Johan berättade att en finsk man gjort när han var på stand up. Den finska mannen var inte helt imponerad av komikerna så han reste sig upp under uppträdandet, slog näven i bordet och gormade med finsk brytning: ROLIGARE!

Jag hade roligt och jag fick verkligen smak för det här med semester så i dag var jag och badade med Matte. En liten kille simmade runt och ville ha vår uppmärksamhet. ”Titta, titta, titta på mig!” upprepade han hela tiden och sedan sjönk han ner så att munnen hamnade under vattnet. Matte var inte imponerad. Hans kommentar till pojken var: Jaha?!?! Okej?!?! Ööööö?!?! Matte vände sig sedan till mamman och deklarerade att han inte är så bra med barn och att han därför använder kondom. 

Kommentarer
Postat av: Cat

Tummen upp!

2014-07-28 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback