Sushi

 

 

Jag läste bloggen jag skrev efter att ha hälsat på Evelyn och hennes sambo Svenne och det var riktigt fina dagar:

Vi har kört runt med Svennes ATV-fyrhjuling och gått ut med Evelyn på olika klubbar, varav tre invigningar. En med dress code Red Carpet. På klubbarna har vi fått drinkar och halsband. Blev man lite trött av alkoholen gick man till bardisken och satte en mask över näsan. Ur masken strömmade syrgas med smak som man andades in för att piggna till. I går var vi på en fantastisk brunch på ett hotelltak. En värdinna kom ut med juiceglas.

- Skål, sa Evelyn.

- Skål, hakade Svenne på.

- Vadå är det sprit i juicen? frågade jag.

- Ja det är klart. Den är blandad med champagne, det är ju söndag för fan, svarade Svenne.

 

Det är ju söndag i dag med och jag ska åka och titta på fotbollen på O'Learys nu men i dag blir det ingen alkohol. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback