Söndagstur

I går åkte jag fram och tillbaka till Stockholm för att låta en doktor titta in i mina öron och checka min syn. Blodtrycket och hjärtat kollades också samt att jag fick lämna ett urin- och blodprov. Jag tycker inte att det verkar vara svåra, märkvärdiga saker att utföra om man är doktor men ändå är det ytterst få i landet som får göra den där kollen. Det var därför jag fick åka hela vägen till huvudstaden. Nu har jag i alla fall fått ett förlängt medicinskt intyg och kan flyga vidare, vilket jag gjorde i dag. Jag landade 13 gånger och flög runt på en liten söndagstur. 

 

Kommentarer
Postat av: micke

Fina bilder! Måste försöka snika mig med på en tur någon dag :)

2014-04-03 @ 21:48:12
Postat av: Pernilla

Tack! Jag ska öva lite till så att landningarna blir snyggare, sedan kan du följa med. :-)

2014-04-06 @ 19:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback