Min Stora Dag

Rikspolisstyrelsen skickade ett brev till mig som jag oöppnat skulle ta med till ett möte i dag. Det visade sig att jag skött mig fint och får därför bli medhjälpare till Min Stora Dag som hjälper sjuka barn att uppfylla sina drömmar. Så här står det om stiftelsen: ”Sjunga med sin största idol. Shoppa loss i Stockholm. Träffa Zlatan. Åka till Disneyland. Flyga luftballong. I ett barns fantasi kan allting hända! Och det är vårt jobb att se till att drömmen blir till verklighet.”

 

När jag ändå var i Stockholm skulle jag passa på att göra ett jobb åt Daily Mail. Reportern skulle hämtas upp vid Hornstull och det var svårt eftersom man inte får köra med dubbdäck där. Jag försökte åka på bakgator men det var näst intill omöjligt att komma fram. Där det inte var enkelriktat eller bussfiler var det vägarbete, så jag fick riskera ett nytt papper från rikspolisen och brände till slut iväg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback