Mer skräck

Det var även lite halloween över gårdagens match mellan Brynäs-Djurgården och värre blir det väl i morgon när jag ska fotografera Gefle-Helsingborg. Matte satt två rader bakom mig i går. Tidigare så sjukskrev han sig dagen efter en Brynäsförlust men gårdagens resultat tog han inte så hårt. Han ringde i dag:

– Jag kunde till och med skratta efter matchen. Det har aldrig hänt förr. I och för sig hatar jag att förlora mot Djurgården, det är nästan det värsta jag vet på vår jord, men jag kunde ändå koppla bort det efteråt. Skriv även att jag tror Brynäs saknar mig på matcherna, för tidigare var det jag som klappade igång publiken och drog igång stämningen. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Än finns det hopp.... :)

2014-11-01 @ 20:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback