Jul

Det känns som om jag firat julafton flera gånger redan. Jag har ätit många goda middagar, mycket godis och fått många fina blommor. Trots att marken är bar har jag alltså en ordentlig julstämning. Några som inte borde få julklappar är ett gäng ungdomar som sparkar in var och varannan brevlåda när de går till McDonald’s på kvällarna. Många grannar har ringt polisen som inte har tid att åka ut på småärenden, så nu så här i juletid är det flera stycken längs gatan som inte tänker göra som Jesus och vända andra kinden till. 

Kommentarer
Postat av: Britt

Mäh! Vad får du alla blommor ifrån?
Du är absolut värd varenda en, men lite avis kan jag väl få bli med tanke på att det inte händer en annan särskilt ofta :)

2015-12-18 @ 20:41:56
Postat av: Pernilla

Det är släktingar som fixar det där. Det är bara att du bjuder in och påpekar att du gillar blommor.

2015-12-21 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback