Lill-Babs, Getter och armband

I tisdags träffade jag och reportern Annika Lill-Babs. Först var vi hem till hennes mysiga hus där vi fick smaka jättegoda kakor och bullar. Efter intervju och fotografering åkte vi vidare till hennes Caffär som ligger i Järvsö. Där åt vi en underbart god räksmörgås gjord på glödhoppa. Vi tittade även in i hennes museum. Det var fullt med folk och alla ville ta bilder tillsammans med den ödmjuka stjärnan som snällt ställde upp. Åker man till Järvsö bör man inte missa det mysiga stället.

 

I går var jag och Lina på en getgård och det var också ett roligt jobb. Getterna hoppade och försökte klättra på mig medan jag tog mina bilder. En liten killing hade bestämt sig för att hoppa upp och stå på min kameraväska som jag hade på axeln. De är så söta och roliga djur.

 

Efter jobbet åkte jag och pysslade med Lina. Hon hade med sig alla sina pärlor och jag producerade fyra armband. Bilderna på Lill-Babs lägger jag ut när de varit i tidningen. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback