Vimmel & tårta

Det blev ett jobb i Gnesta i går. En varg har tagit får där. Stängslet var så lågt att till och med mina små dvärgpinschrar skulle kunna hoppa över, så det var nemas problemas för vargen att ta sig in. Alla som har får ute borde sätta upp riktigt och bra stängsel så att sådant här slipper hända. Här är en länk till det otäcka reportaget. Jag tycker själv att det är för hemska bilder så jag lägger istället ut ett ytligt litet vimmel som jag gjorde på aftonbladets stora pappfigurer. Zlatan ligger huvudlös en trappa upp medan de andra står uppställda våningen under. Hulkentårtan som jag åt i dag får fylla ut så att det blir rätt antal bilder med i kollaget. Mina vänner Ulrika och Fredrik serverade tårtan på deras son Williams 5-årskalas. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback