måndag

Jag började dagen med att göra ett jobb i Sandviken och därefter åkte jag till frivården för att träffa en kille som jag ska bli övervakare åt. Han verkar vilja sluta med de där kriminella sysslorna så det känns lovande. Jag stör mig fortfarande på att frivården låter oss ideellarbetare sitta ute i väntrummet tillsammans med busarna som ibland är aggressiva medan lönearbetarna sitter tryggt bakom låsta dörrar. (Fast de jag är övervakare åt är inte aggressiva.)

 

När jag kom hem låg ett mail från flygklubben och väntade. Det var bilbingolistan som kommit. Jag hoppades att jag var bortglömd men inte då, jag stod med på två ställen. 1 och 29 juni ska jag vara bilbingovärdinna i Storvik. Den festliga tillställningen börjar 18.30 så skriv in det i kalendern redan nu.


Kommentarer
Postat av: Britt

Den 29:e juni fyller ju jag år! Hur har du tänkt lösa den krocken???

2015-05-19 @ 18:02:32
Postat av: Pernilla

Jag ska bjuda dig på en varmkorv med bröd när du kommer. GRATTIS!

2015-05-20 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback