Olika jobb

För en liten stund sedan ringde jag en mamma och berättade att hennes dotter ska få en önskan uppfylld av Min Stora Dag. Nästa vecka ska jag åka dit för att berätta det även för dottern. Hon får önska sig vad hon vill och jag ska sedan hjälpa henne få sin önskan uppfylld. Det är helt fantastiskt att få hjälpa till med det.

 

Ett jobb som nu är i tidningen handlar också om en önskan. Det är Elias som vill gifta sig med sin sambo Lotta. Ung cancer ska nu hjälpa dem med det. Här är deras blogg. 

 

Här har jag träffat Shaushone som är uppväxt i ett indianreservat. Hon kämpar också för att bli frisk från cancer samtidigt som hon tävlar i styrkelyft. 

 
Två andra som jag träffat är Shinda och hennes dotter som flytt från kriget i Syrien. 
 
 
Jag har även träffat Sebastian som föddes som tjej men som nu är en glad kille.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback