En dans på rosor

Det var en lyckad kväll i går. Min Stora Dag bjöd med barn och ungdomar för att se En dans på rosor. Alla var nöjda efteråt. ”Det var det bästa jag sett på flera år” sa en av tjejerna.

 

Min Stora Dag hjälper sjuka barn att uppleva sina drömmar. De har både gruppaktiviteter och egna dagar. Nyss hjälpte jag en tjej att få komma till Selma Spa som hon drömt om länge. Så här sa hon om den upplevelsen: ”Åh, det var helt fantastiskt, helt underbart! Det var så lyxigt, jag har aldrig varit med om någonting så fantastiskt. Vi åt en massa god mat, trerätters varje kväll och så fick jag två spabehandlingar och det var precis vad jag behövde. Det var så skönt, jag kände mig riktigt utvilad. TACK ATT JAG FICK GÖRA DET HÄR!!!!!! Skriv det med stora bokstäver och med många utropstecken.”

 

För tillfället håller jag även på att hjälpa en liten kille att få träffa sin största idol Hasse ”Kvinnaböske” Andersson. Jag hjälper även en äldre kille som just nu funderar på vad han vill göra. Han är ett stort Arsenal-fan, så det lutar åt en fotbollsresa. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback