Helgerna

Jag jobbar mycket men nu har jag unnat mig skoj två helger i rad. Annelie och jag älskar karuseller så förra helgen var vi på Grönan. Jag snor hennes statusuppdatering: Was it madness? No, it was Insane! Lite skönt darr i benen så här efteråt.

 

I fredags var jag också i Stockholm och träffade Lisa på långlunch. Jag har aldrig haft någon idol och det har jag saknat. När jag fotograferar kända personer och ser alla förväntansfulla och glada fans som står och väntar önskar jag att jag också hade brytt mig och varit imponerad av någon. Sedan jag började umgås med Lisa har jag fått det. Lisa har blivit min idol. Hon är rolig och cool. En gång, efter intag av alkohol, tackade hon till exempel ja till att sjunga på ett bröllop. Hon trodde att det var glömt dagen efter men icke. Lisa fick snällt trava fram och ta ton trots att som hon sa: ”Det var en fruktansvärd nära döden-upplevelse!”

 

I går var jag och mamma i Stockholm. Jag hade fått två biljetter av Min Stora Dag till att gå och se Ladykillers på Oscarsteatern. Efter det åkte vi till Kungsholmen och käkade Raclette. Vi smällde i oss en hel ost.

 

I dag var jag först hos mina släktingar Berit och Ronald som bjöd på god mat och två goda efterrätter. Därefter åkte jag till en överraskningsfest för Ramona som bor i Australien och är här på semester. Där fick jag också god mat och efterrätt så nu är min mage full. Ramona blev rörd och vi andra blev rörda. Ramonas tvillingsyster Rosita var också med. Det var i stallet vi träffades och jag hade den stora äran att få ta hand om deras fina häst Rocky III när de var bortresta. 

 
Här är de fina stalltjejerna: Liza, Rosita, Jessica, Ramona och Johanna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback