DQ - Drama Queen

I dag har jag bland annat träffat en dansk drama queen. I går stod hon i klackskor hela dagen och fick väldigt ont i fötterna. Men den som vill vara fin... I morse tog hon på sig högklackat igen. Själv tog jag platta ballerinaskor när Carl Philip och Sofia gifte sig för det trodde jag skulle vara skönt att gå i. På väg till bilen dag tre tog jag av mig dem och höll dem i handen. En kort stund fick hjärnan frispel och jag höjde näven för att kasta skorna i Strömmen. Sedan kom jag att tänka på miljön och nedskräpning så jag drog iväg dem ner i en soptunna istället med orden: ”Åt helvete med er!”. Så här i efterhand kan jag tycka att det var lite drama queen över det också. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback